نماینده مجلس شورای اسلامی ایران پس از پایان نشست بخش پارلمانی جنبش غیرمتعهدها در حاشیه صدو چهل و هشتمین نشست اتحادیه بین‌المجالس در ژنو گفت، می‌توان از ظرفیت‌های این نهادهایی بین‌المللی برای توقف نسل‌کشی فلسطینیان توسط صهیونیست‌ها استفاده کرد.
کد خبر: ۱۱۶۰۴۸۳
تاریخ انتشار: ۰۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۰:۵۰ 27 March 2024

تابناک خوزستان: «مجتبی یوسفی» در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار ایران‌پرس در ژنو افزود، یکی از ظرفیت‌های مجامع بین‌المللی، نقش پارلمان‌هاست که هرازگاهی نمایندگان مجالس عضو اتحادیه بین‌المجالس و جنبش غیرمتعهدها دور هم جمع می‌شوند و می‌توان از ظرفیت  پارلمانی این نهادها برای محکومیت رژیم غاصب و کودک‌کش صهیونیستی استفاده کرد. 
نماینده مجلس شورای اسلامی ایران  با تاکید بر اینکه  سازمان ملل و مدعیان حقوق بشر کارکرد خود را از دست داده‌‌اند تصریح کرد، متاسفانه سازمان‌های مدعی حقوق بشر امروز در برابر نسل‌کشی بیش از 32هزار فلسطینی از جمله زنان و کودکان در باریکه‌غزه کارایی نداشته‌اند.                                                                                                                                     
یوسفی تاکید کرد، تلاش شد با حضور فعال در ژنو برای متوقف کردن ماشین جنگی رژیم صهیونیستی در باریکه‌غزه از ظرفیت‌های بخش پارلمانی اتحادیه بین‌المجالس و جنبش غیرمتعهدها استفاده شود.

سومین نشست بخش پارلمانی کشورهای عضو جنبش غیرمتعهدها با حضور نمایندگان شصت کشور عضو این نهاد به‌میزبانی مجلس ملی جمهوری آذربایجان در حاشیه  صدو چهل و هشتمین نشست اتحادیه بین‌المجالس و با حضور هیات پارلمانی ایران به ریاست «مجتبی یوسفی» در ژنو برگزار شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار